tiistai 29. huhtikuuta 2014

Laiskuus...

IMG_2253 1_Fotor IMG_1564_Fotor joulu12 IMG_2357_Fotor IMG_2250 1_Fotor
Ja taas vuohenjuustosalaattia, mun uusi ehdoton lemppari... ♥ 


Jokaisen allergikon unelma-aika, kevät...
Mä oon yks niistä, jonka silmät tuntuu näyttävän näin kevätaikaan jonkin pössyttelijän silmiltä, johtuu varmasti kyllä siitä, että oon koko ajan tunkemassa sormia silmiin kun kutittaa niin kovasti.

Mun viime viikonloppu meni pääosin löhöillen kotona kipeän ja flunssaisen olon takia. Perjantaina käytiin Annin kanssa rannassa syömässä lohikeitot, jonka jälkeen suunnattiin leffaan.
Muutamana viimepäivänä on ollut taas jälleen ihana sää ja jopa sen verran lämmin, että on voinut sujauttaa vaan bikinit ylle ja marssia takapihalle palvomaan aurinkoa. Pääasiassa oon pyrkinyt siihen, että saisin kasvoihin väriä, etten ihan kalkkilaivan kapteenilta näyttäisi!

2 kommenttia:

  1. Sama vika täällä! Mä oon allergiasta niin tukossa, että hengitys pihisee, nenä valuu ja tekis mieli harjata silmäluomiani hammasharjalla... Kaikki maholliset lääkkeet on, mut ens kevääks on ehdottomasti pyydettävä vahvemmat lääkkeet lääkäriltä. Onneks, tää on vaan tilapäistä! :)

    Ihania hauveleita muuten! <3

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanopa muuta... Mun silmät näyttää lähinnä siltä että olisin itkeä vollottanut vähän useammankin vuorokauden putkeen kun ovat niin turvonneet ja punaiset allergiasta... Ja aivastuksia tulee koko ajan peräjälkeen, äh :/

      Poista