maanantai 21. huhtikuuta 2014

Laiskottelua, krooh pyyh....

IMG_1460_Fotor IMG_1512_Fotoro IMG_1464_Fotor IMG_1968_Fotorjt IMG_1529_Fotor IMG_1547_Fotor

Pääsiäisloman loppua viedään! Loman viimeisen päivän oon viettänyt mitä laiskimmissa tunnelmissa! Tänään en ole saanut aikaiseksi _mitään_ järkevää, parit koulujutut oon jaksanut hoitaa alta pois, siihen se sitten jääkin.

Aamulla olin niin väsynyt, että torkuin heräämisen jälkeen vielä pari tuntia, ja sain vihdoinkin raahauttua takapuoleni ylös sängystä puolenpäivän jälkeen. Noustuani päädyin kuitenkin loikoilemaan sohvalle pariksi tunniksi tietokoneen ja herkkuaamiaisen kanssa. Tämän erittäin laiskan päivän päätteeksi ajattelin kuitenkin suunnata vielä lenkille. Tänään on ollut tosi ihana sää ja mä oon kököttänyt koko päivän kotona sisällä... Tylsä minä.
Toivottavasti sain tästä muutaman päivän vapaasta vähän puhtia ja tsemppiä koulujuttuihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti