torstai 17. huhtikuuta 2014

Don`t pray for an easy life, pray for the strength to endure a difficult one.

joulu5 IMG_1673_Fotor IMG_1899 1_Fotor joulu3 IMG_1805 1_Fotor IMG_1837_Fotor

Pääsiäisloman alun kunniaksi raahauduin tänään rantaan pikkusiskon kanssa kuvailemaan, jotta kuvamateriaali olisi kerrankin sen verran ok, että sitä voisi esitellä täällä... Sääkin oli niin kiva ja aurinkoinen, että mun innostus lähteä piipahtamaan rannassa vain kasvoi!

Pari viikkoa sitten tämä tyttönen täytti vuosia, ja sai syntymäpäivälahjaksi äidiltään uuden puhelimen. En ehtinyt kuitenkaan käyttää sitä kun pari päivää, kunnes se kiikutettiin jo huoltoon... Mun käsissä kun mikään tekniikka ei vaan pysy ehjänä, vaikka tällä kertaa vika ei ollutkaan mun!
Joku vika siihen luuriin oli tullut uuden päivityksen mukana, tai niin meille jossain huoltoliikkeessä sanottiin. Nyt sitä ollaan sitten viikko ilman puhelinta. On ihan kamalaa huomata, kuinka nykyään kaikki pyörii tollasten elektronisten laitteiden ympärillä. Mulle oli melkein mahdottomuus hurauttaa eilen illalla hakemaan kaverilta varakännykkää (joka ei yllätys yllätys toiminutkaan), kun en voinut syöttää osoitetta puhelimeen ja gps:n avulla suunnistaa sinne, vaan jouduin tutkiskelemaan google mapsia tovin ennen kuin sain painettua mieleen, mistä risteyksestä kääntyä mihinkin suuntaan.

2 kommenttia:

  1. Mitä urheilua harrastat ja kuinka paljon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä hetkellä pääasiassa lenkkeilen. Mun tulee käytyä juoksemassa about muutaman kerran viikossa :)

      Poista