tiistai 22. huhtikuuta 2014

Be beautiful, be smart, be you

IMG_2016_Fotor_Fotorjh IMG_2029 1_Fotor IMG_2008_Fotor IMG_2030 1_Fotor IMG_2056 1_Fotor IMG_2066 1_Fotor IMG_2031 1_Fotor IMG_2038 1_Fotor IMG_2043 1_Fotor vbb

Eilen oli taas mitä ihanin sää ja sainkin päähäni ehdottaa kaverille jos mentäisiin ulos syömään. 
Mun iltapäivä olisi mennyt muuten vain tehden ensivuoden kurssivalintoja, joten oli ihan kiva että sain mun mukaan parikin ruokailijaa. Oli ihanaa istuskella rannassa jättimäiset vuohenjuustosalaatit edessä, jotka muuten olivat todella herkulliset ja näyttivät maistuvan meille kolmelle syöjälle oikein hyvin! Mä uskaltauduin ottamaan normaalin kanasalaattini tilalle tuon vuohenjuustosalaatin, ja taidan ottaa sen ensikerrallakin!

2 kommenttia:

  1. Onks noi kuvat Haukilahden paviljongilta? Näyttää jotenkin tutulta, enkä keksinyt muutakaan vaihtoehtoa tuttuudelle. :) Jos nuo ovat sieltä, mä oon syönyt kans tuon vuohenjuustosalaatin, joka tosiaan oli sairaan hyvä!

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haukilahden paviljongiltahan nuo kuvat on ;) Ja olihan tuo vuohenjuustosalaatti ihan mahtava! Mulle aika uusi tuttavuus, mutta maistuva!

      Poista