lauantai 5. lokakuuta 2013

Kosmetiikkaa

ykkygk

IMG_7476_Fotor_20131005

Käytiin viimeviikolla äipän kanssa Stockmannilla kattelemassa vähän meikkejä. Tässä nyt kaksi mun sieltä bongaamaa uutta kosmetiikkatuotetta.

Oon jo jonkin aikaa miettinyt että mistä saisin avun peittämään punaisuutta mun kasvoissa. Vasta vähän aikaa sitten huomioin kuinka helottavan punaiset mun kasvot ovat! Ei mulla ennen ollut punaisuuden sitä ongelmaa, kunnes tajusin että tää kasvojen nykyinen punaisuus johtuu tosta roaccutan -lääkkeestä. En ole ainoa, joka kärsii sen lääkkeen seurauksena punertavasta kasvojen ihosta. Luulisi punoituksen helpottuvan lääkekuurin loputtua, mutta useille on siitä tosiaan jäänyt kauaksikin aikaa hieman helottava iho. -No mielummin valitsen punaisuuden jota voin häivyttää, kun naaman täynnä jotain epämääräisiä epäpuhtauksia joita joka aamu peittäessäni meinasin aina ennen purskahtaa itkuun, kun en jaksanut sitä jokapäiväistä taistelua tän ihon kanssa.

Oon jo jokin aika sitten kuullut tästä kiiltoa ja punaisuutta häivyttävästä puuterista, ja nyt kun mulla oli hyvä syy hankkia se, niin sain sen avukseni! Oon ehtinyt käyttää tätä pari kertaa, ja olen tyytyväinen!
Ton pointtihan on, että vihreä väri häivyttää punaista. Siksi on myös olemassa paljon peitevärejä jotka taittavat vihreää väriä, koska niiden tarkoitus on häivyttää erityisesti kasvolta sitä punaisuutta.


pohj_Fotor_20131005

Satuin siellä Stockalla ihan huvikseen kokeilemaan kaikenmaailman meikin pohjustuvoiteita, joita en ole ikinä aiemmin noteerannut tai edes harkinnut käyttäväni. Tätä kokeillessani tiesin heti että tämä on pakko saada! Toi on sellaista valkoista karvorasvan väristä ainetta, jota siis kuuluu levittää ihan vähän kasvoihin tai satunnaisiin kohtiin kasvoissa. Levitän tota hieman meikkivoiteen alle, jonka jälkeen meikkivoide levittyy todella mukavasti siihen päälle ja muutenkin pysyy kauemmin kasvoilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti