torstai 24. lokakuuta 2013

Stradivarius


öökuva 1
Huivi, Minä
Neulepaita, Stradivarius
Hame, Stradivarius
Takki, Stradivarius
ööäöäkuva_Fotor blogimuokkaus_Fotor äär2thkuva 4_Fotor blogimuokkaus1_Fotor öäkuva 4_Fotor


Enhän mä mikään mainosnukke ole, mun päälle kertyneistä vaatteista suurin osa nyt vain sattui olemaan Stradivariuksesta... Elikkä kuvissa esiintyvä neulepaita, hame, sekä takki. Ohhoh...
Viimeviikkoisen syysloman vietin Espanjassa, ja sieltä mulle tarttui niin paljon ihania lämpimiä neuleita ja villiksiä mukaan, että alan esittelemään niitä teille vähän hitaaseen tahtiin (mitä nyt satun pitämään niitä ylläni kun kuvailen asua tänne blogiin). 

Erittäin tyytyväinen ostoksissani voin olla noihin kuvissa näkyviin kenkiin! Ja kukapa teistä arvaakaan heti kuvia katsomalla niiden olevan kumisaappaat? Idea kumisaapas -hankitaan lähti siitä kun kuulin kuinka Suomessa oli Espanjassa ollessani satanut lunta. Tottakai huomioin heti mun kenkätilanteen ja tajusin etten ole moneen vuoteen omistanut käyttökelpoisia kumppareita. Kyseiset kengät oli heti saatava hankittua! Espanjassa oli todella monia kivoja ja tyylikkäitä versioita kumisaappaista. Rakkautta ensisilmäyksellä -sanonta täsmää noihin täydellisesti! Nyt kun oon ehtinyt käyttää noita pari kertaa, niin en voi muuta kuin kehua!

4 kommenttia:

  1. haha tulit mua vastaan miramarin primarkissa ja aattelin vaa ettet se voinu olla sä mut aika hyvä sattuma ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kukas mahdat olla? :o Kääk, hups XD

      Poista
    2. et tunne mua ollenkaa ja mäki oon vaan lueskellu tätä sun blogias mut sun naama oli sit jääny hyvin mieleen haha ;D

      Poista
  2. Ihan sairaanhienot kumpparit!! Minkä merkkiset ne on? Mäkin oon etsiskellyt kivoja kumppareita, en oo omistanut sellaisia varmaan lapsuusajan jälkeen eli ehkä olis jo aikakin. En nyt ehkä ihan Espanjaan pääse lähtemään, mut jospa vastaavia löytyisi jostain nettikaupasta :)

    VastaaPoista