keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Lämmintä talveksi!


IMG_8471_Fotork IMG_8484_Fotorgyj IMG_8467_Fotor nbhv


Mun useat villapaidat ja neuleostokset ovat saaneet lämmittää mua näinä viileinä päivinä. En ole itseasiassa edes harkinnut laittavani kouluun pelkkää normaalia pitkähihaista, eikä t-paita ole tullut kuuloonkaan! Koulussa on niin vilponen, että tärisen siellä vähänväliä ellei mulla oo lämpimimmät villapaitulit päällä mitä kaapista löytyy! Oon muutenkin todella herkkä palelemaan, heh.

Tässä nyt yksi mun (useista) uusista villapaita -hankkeista. Tai oikeastaan mun äiti hankki ton alunperin itselleen, mutta ihastuin tohon, joten sovittiin että käytetään sitä molemmat. Tuoltahan tuo kuitenkin löytyy mun villishyllyltä... Ainoa huono puoli noissa villiksissä on se, että ne vie kamalasti tilaa vaatekaapissa, joten jos ne eivät tunkemalla sinne mene, niin sinne on tehtävä lisää tilaa!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti