torstai 8. syyskuuta 2016

Soon, Australia!

Toissasyksynä otin ja lähdin syksyksi Espanjaan kertomatta tänne pihahdustakaan etukäteen. Tällä kertaa kun oon taas päättänyt ottaa ja lähteä, ajattelin kuitenkin kertoa teille tulevasta reissusta ennen kuin oon jo saapunut kohteeseen.

Mulla on vihdoin ja viimein kahdentoista vuoden koulutaipale takana! Mulle abivuosi oli sen verran rankka, että kaikki se ponnistelu, stressaaminen ja itsensä haastaminen imi musta vähän liikaakin mehuja. Kaiken sen päätä hajottavan lukurumban jälkeen olin 110% varma haluavani viettää välivuoden. Mitä olisikaan välivuosi törröttäen pelkkänä tattina Suomen pimeässä ja koleassa marraskuussa, kun osan siitä voisi viettää Australian auringossa Pina Coladaa nauttien kahden upean muidun kanssa!! Vielä en osaa sanoa varmuudella nautinko siitä Pina Coladasta, vai oonko jo valkohain raatelemana meren pohjassa, pidän peukkuja ekalle vaihtoehdolle.
Tasan kaksi vuotta sitten vietin syksyni siis asuen Espanjassa, ja nyt on vuorossa matka vähän Euroopan rajoja kauemmaksi.. Mä jos joku en ole ole tippaakaan talvi-ihmisiä, etenkään sinä aikana vuodesta, jolloin ulkona on pilkkopimeää ja taivaalta sataa räntävelliä.
Kuukauden päästä pääsette siis seurailemaan mun matkaa valkohain vatsalaukussa!


IMG_9768_Fotor
IMG_9721_Fotorgh_Fotor_Collage IMG_9799_Fotor IMG_9829_Fotor

1 kommentti: