keskiviikko 21. syyskuuta 2016

Them shoes...

Jouduin eilen jälleen vaatekriisin kohteeksi, ihan kuin kaikkina muinakin päivinä, jolloin tulee posettaa kameran edessä. Kuvien kengät ostin heräteostoksena viime viikonloppuna ennen töitä. Kaipasin jotain vähän eloisampaa bootsia töihin ja niinpä marssin H&M:ään, josta mun mukaan tarttui sitten tollaiset 30€ maihari -tyyliset kengät. Ja siitä syystä, että omaan pääkopan pelkällä järjellä täytettynä, laitoin uudet kengät ensimmäistä kertaa jalkaan heti kahdeksan tunnin duunivuoroon, ja loput voittekin arvata itse. Jalat suorastaan huusivat hoosiannaa ja joka kolkkaan sattui. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa, niinhän se vissiin menee..?
Eilinen oli näitä long time, no see -päiviä. Aika extempore sovittiin Venlan kanssa että voisi nähdä ja puuhastella jotakin kivaa yhdessä. Koska Venla on myös mun luottonainen kameran takana, olihan se pakko raahata sitäkin konetta ympäri Helsinkiä.

Viimeaikoina oon vähän elänyt laiskan elämää. Viikonloppuisin olen viettänyt yöt töissä, ja päivisin meno on ollut aika vetelää katsottavaa. Arkisin oon pyrkinyt näkemään kavereita mitään sen kummempaa puuhastelematta. Urheilu on kaikessa uupumuksessa ja motivaation puutteessa jäänyt aika vähäiselle. Mitä kävikään mun hullulle urheilukuurille, joka mun tuli aloittaa hyvissä ajoin ennen matkaa, jotta kehtaisin sitten Australian rannoilla huoletta keikutella peppua. Nyt ei pahemmin viitsi. -Ei nyt oikeesti. Ihan sen takia mun tuli treenata, jotta olisin kokenut edes yrittäväni tehdä jotain, hahhah.
Vajaa pari viikkoa jäljellä siihen, kun hyppään mun muidujen kanssa lentokoneeseen; ensin suuntana Lontoo, jonka jälkeen Hong Kong, josta vielä pitäisi päästä Sydneyhyn ehjin nahoin. Katsotaan onnistuuko! (Ei muuten mitään hajua miten kuuluu taivuttaa Sydneyhyn -sana oikein...Peace). Pikku hiljaa on alettava katsomaan matkakamppeitakin läpi. Jänskää ihan extra paljon!! Wish me luck!


roosa6
roosuliroosa99roosa4

1 kommentti:

  1. Ihana ihana ihana postaus! Oot sika kaunis ja jotenki aito! Itekkin suuntaan Ausseihin tossa vuodenvaihteessa moikkaamaan parasta kaveri ja kyllähän niitä bikinikuvia vähän miettii, mutta mitä sitä turhaa stressiä ottamaan, vai mitä? Ihanaa reissua sulle! <3

    http://maijaviola.blogspot.fi/

    VastaaPoista