perjantai 14. marraskuuta 2014

Uutta asustetta jalkaan!

Mulla ei pahemmin ole ollut tapana esitellä mun täältä ostamiani ostoksia, joten päätin nyt vaihtelun vuoksi vilauttaa kenkiä jotka ostin. Reilun kuukauden metsästyksen jälkeen löysin aikalailla etsimääni vastaavat mustat korolliset nilkkurit. Mun suuri toive noihin kenkiin liittyen oli, että ne olisivat traktoripohjaiset, mutta melkein jokaisen täällä olevan kenkäkaupan koluttuani luovuin traktoripohjaisten kenkin etsimisestä. Onneksi löysin nämä! Juuri sellaiset kun halusin, vaikka kenkien pohja ei ollutkaan juuri sellainen mitä etsin. Totesin kuitenkin, että mikä merkitys sillä traktoripohjalla loppuen lopuksi sitten onkaan jos sellaisia ei kerta löydy. Palaan pian suomeen, jossa talvi tekee tuloaan, ja rämpiessäni noilla lumen peittämillä kaduilla, ei pohja näy kuitenkaan!

Kengät ovat mun jalassa erittäin hyvät, ja kengänkärki on oikein kivan muotoinen. Mitkään merkkikengäthän nuo eivät ole, mutta muutamat kengät olen kyseisestä kaupasta ostanut aiempinakin vuosina, ja olen ollut niiden istuvuuteen sekä laatuun eritäin tyytyväinen, joten mikäs siinä!

IMG_0425_Fotor IMG_0413_Fotor IMG_0416_Fotor

1 kommentti:

  1. Ihan täydelliset kengät <3 Sulla on kiva blogi!! Käy ihmeessä tsekkaamassa mun blogia, jos kiinnostaa tällasen 21 wee Jyväskyläläisen lifestyle höpinät :) www.ccookiesandlemonade.blogspot.fi

    VastaaPoista