keskiviikko 27. elokuuta 2014

Sometimes it´s not the people who change, it´s the mask that falls off.

Mun pää suorastaan tulvii kaikkia ideoita mistä mun tekisi mieli kirjoitella, mutta kaikki tyssää yhteen asiaan, aika. Koulu on vienyt kamalasti aikaa ja vielä enemmän jaksamista. Johtuu varmaan siitä, että mun koulumotivaatio on nyt sen verran huipussaan, että hommia on tullut tehtyä enemmän kuin normaalisti. Into oppia ja saada hyviä arvosanoja on vihdoinkin kohdallaan! Jotkut muut perusjutut, esimerkiksi kavereiden näkeminen on pääosin sijoittunut viikonlopulle kun arki on niin täynnä koulujuttuja, töitä ja urheilua. 

Mun yhtäkkisen jaksamisen salaisuus on varmaan se, että oon ruvennut keskittymään täysillä itseni hyvinvointiin; Tarpeeksi unta, terveellistä ruokaa, ja sopivasti urheilua piristävässä ulkoilmassa tekee ihmeitä! Pientä väsymystä tosin pukkaa tälläkin hetkellä, joten en nyt saa mitään järkevää rustattua... Taidankin tästä lähteä vähän ulkoilemaan jospa se piristäisi, niin jaksan sitten illan painaa koujuttuja!


IMG_7268_Fotor_Fotor_Collageli IMG_7158_Fotor IMG_7341_Fotor IMG_7158_Fotor_Fotor_Collagefg

Paita: Bik Bok
Housut: H&M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti