perjantai 6. kesäkuuta 2014

Pikakatsausta !

Ihgho18

Iloinen lastenhoitaja ihanan lapsen kanssa! Pari viikkoa sitten hain tämän tyttösen päiväkodista, jonka jälkeen mentiin heille syömään ja vähän riehumaan takapihalle kun oli niin mukava sää. // Löysin joskus talvella tollaiset "mun äidin nuoruudesta" -malliset shortsit, jotka taisivat olla pitkät housut joskus... Vähän ne tuppasivat roikkumaan joka puolelta, joten kavensin ne ja nyt niistä tuli oikeen hyvät ja istuvat!

Ihorr17

Pari iloista tyttöstä viettämässä koulun päättäjäisiltaa. // Jos johonkin oon nyt aivan rakastunut, niin noihin johto cafen salaatteihin! Hyvää ruokaa ja hyvää seuraa!

Ihgrhfo19

Kesäillan puistohengailua mansikoiden kera, namskis. // Yhtenä aamuna poikkesin vähän ostoksilla. Tota paitista en kuitenkaan ostanut ja se jäi hyvän hintansa vuoksi ottamaan jälkikäteen kamalasti päähän. Josko noita olisi vielä H&M:ssä niin voisin joku päivä kipaista ostamaan...

Ihteo20

Erittäin väsynyt ja uupunut uusintakokeisiin lukija ja taustalla lasten animaatioelokuvaa katteleva pikkuveli. Tais munkin huomio kiinnittyä enemmän siihen elokuvaan kun yhteiskuntaopin lukuun... // Ihanat tyttöset päättäjäisinä 


Nyt suuntaankin pakkaamaan makuupusseja ja ilmapatjoja viikonlopuksi. Lähdetään tänään kaveriporukalla mökille ja oon jättänyt ton pakkaamisen taas ihan viimetippaan... Äsken kattelin tota vaatekasaa tossa lattialla ja mun mieleen pulpahti, "oonko mä nyt lähdössä koko kesäksi jonnekin road tripille, vai viikonlopuksi mökille...". Toi tavaramäärä vastaa hieman tota ensimmäistä, voi meitä naisia :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti