sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

God will never take something away from you without the intention of replacing it with something better


Herttileijaa huomasin näitä kuvia muokatessa, kuinka hullusti mun hiukset on taas kasvaneet! Viime syksynä mulla kävi jo mielessä, että olisin leikannut hiukset hartioille, mutta en uskaltanut ryhtyä niin radikaaliin muutokseen kun oon niin kauan kasvattanut tätä pehkoa ja mulla on ollut jo iät ja ajat toiveena pitkä tukka. Pikkuhiljaa alan huomaamaan että näin pitkän kuontalon hoito ei enää olekaan niin yksinkertaista... Hiuksia on harjattava vähän väliä, muuten ne ovat jatkuvasti takussa. Mulla on teille tekstiä vailla valmis postaus käyttämistäni hiustuotteista. Nähtäväksi jää, milloin saan senkin julkaistua.

Tänään treffattiin Venlan kanssa ja suunnattiin ottamaan muutamat kuvat. Mun päällä kuvissa on Gina Tricotista peräisin oleva musta tunika, jonka mummi osti mulle about muutama vuosi sitten. Silloin se ei tuntunut tippaakaan kivalta taikka tyylikkäältä, mutta nyt oon yhtäkkiä kiintynyt tohon kauheesti! 


Iho22 IMG_4270_Fotor Iho23 IMG_4276_Fotor

2 kommenttia:

  1. Oi ihania kuvia, hammashymy pukee sua tosi kivasti! :)) Missä muuten käyt laittaa sun ripset, kun oon jo pitkään kattonu et ne on tosi kivat!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Ellen! <3 Yks mun kaveri laittaa! :)

    VastaaPoista