sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Yökyläilyä ja pienehkö ihokatsaus

IMG_0036_Fotor IMG_0038_Fotor IMG_0045_Fotor IMG_0049_Fotor IMG_0027_Fotor IMG_0062_Fotor IMG_0048_Fotor ropsunen IMG_0122_Fotor IMG_0123_Fotor


Vietin toissayön mun äidin serkun luona. Perjantai-ilta menikin siinä kaupassa käydessä, ulkoillessa koiran kanssa, televisiota katsellessa ja syödessä sekä jutellessa. Lauantai aamuna oli ihana herätä kun tiesin saavani taas perinteisesti mitä ihanimman ja gurmeimman aamupalan - kuten aina yöpyessäni tuolla.

Pitkään aikaan en ole ihostani täällä blogin puolella puhunut, joten päätin sitten lauantai aamuna räpsästä pari meikitöntä otosta jossa näkyisi mun ihon tämän hetkinen kunto. Tuossa nyt näkyy yksi niistä otoksista ja ihon kunto on aika kehuttava verrattuna aiempaan. Yleensä tällä iholla on tapana punoittaa enemmän kun tossa kuvassa, koska syömäni roaccutan -kuuri kuivattaa ihoa niin runsaasti. Varsinkin nyt yhtäkkiä alkaneiden pakkasten takia iho tuntuu imevän kaiken siihen laitettavan rasvan.

4 kommenttia:

  1. onks sul akne vai miks syöt jotain iho lääkkeit? sori oon uus lukija joten en tiiä :D mut sun iho näyttää tosi hyvält ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Viimeiset pari vuotta oon kärsiny todella huonosta ihosta ja pahasta aknesta joka näyttää vihdoinkin helpottaneen kunnolla! :) Katsotaan mitä tapahtuu kun mun vuoden kestänyt lääkekuuri loppuu pian, kääk!

      Poista
    2. okei! no mut nyt on tosiaan hyväs kunnos enkä ois tajunnu mitään ellet ois sanonu ;)

      Poista
  2. TODELLA hyvän näkönen iho wow! :o

    VastaaPoista