lauantai 23. maaliskuuta 2013

Without asking a clear question, there won't be a clear answer

öä fash 137 page3
fash 141 fash 156 fash 162 fash 166

Yritän tänne taas kiireiltäni rustailla vähän useammin. Peruskoulun loppu häämöttää jo, ja tää on mulle tälläsenä stressaavana ihmisenä aika kaameeta aikaa. Aina kun koulussa en ymmärrä jotain asiaa, niin meen jotenkin ihan paniikkiin. Ei se musta näy ulospäin, mutta henkisesti mun tekis mieli vaan huutaa ja itkeä siinä tilanteessa ja purkaa sitä stressiä johonkin. Nyt oon tosiaan parina iltana saanutkin käytyä hermolenkillä; Lämpimästi päälle, napit korviin, musat täysille ja menoksi. Vähän tuolla tosiaan on liukasta, mutta en oo antanut sen haitata! 

Keskiviikkona en saanut hallittua mun himoa herkkuja kohtaan, joten pyöräytin muutamat letut mulle ja pikkusiskolle. Rennostihan se iltapäivä sujui siinä katsoen h2o:ta ja herkutellen lettuja, vaikka olisin voinut opiskella, ja tehdä kouluhommia vähentääkseni stressiä siitä, etten jossain kokeessa onnistukkaan, mutta mä löysin itseni sohvalta köllötttämästä siskon kanssa... Hups!
 

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja sulla on tosi kivat hiukset! :)

    VastaaPoista
  2. Muokkaatko sä jotenkin sun naamaa tms. kun mä en ainakaan nää yhtään et sulla olis huono iho. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En. Jätän ottamatta itsestäni kuvia tänne jos tää naama on ihan mahdottoman kamalassa kunnossa. Mutta normaalisti meikki riittää, ettei mun tarvi muokata sitä ihoa jälkikäteen. Välillä jos on ollu otsassa joku hindufinni, ni joo, oon sen muokannu pois, mutta oon oppinu peittää sellaset niin hyvin, ettei tietokoneen tai kuvanmuokkauksen oo tarvinnut sotkeutua tähän ihoon muutamaan kuukauteen! :)

      Poista
  3. Täydelliset noi sun Conssit! :> Ja kaikin puolin kaunis oot <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, tää nuorukainen tais pölliä äipän conssit, hups! :D Mutta tosiaan just siitä syystä, että tykkään noista kamalasti! :D Ja kiitos Valtteri! <3

      Poista
  4. Oih rakastuin sun hiuksiin! <3

    VastaaPoista