lauantai 1. elokuuta 2015

Tuleva ylppärimekko

Oon vihdoin päättänyt palata päivittelemään tänne vähän kuulumisia ja kesän tapahtumia. Mulla on kamala kasa julkaisemattomia kuvia ja juttusia, joita kesän aikana on kertynyt. Tasan viikko sitten palasimme kaveriporukalla vietetyltä Kroatian lomalta tänne 30 astetta kylmempään. Kroatiasta mulle tarttui mukaan parit kengät ja tässä yhdet niistä. Ennen matkaa olin käynyt ostamassa vähän kankaita, ja päätin sitten aikovani tehdä ylioppilasmekkoni ensikeväälle itse. Mallista en vielä ole aivan varma, joten sitä tulee työstää vielä. Tykästyin noihin kenkiin niin, että jos en vielä ensikeväänä ole niihin aivan kyllästynyt, niin saavat ne pitää seuraa mun ylioppilasmekolle.
Kevääseen on vielä aikaa. Ennakoin kuitenkin ja alan työstämään sitä tarpeeksi ajoissa, ettei vaan jää viimetippaan.

Viimeiset muutama viikkoa yhtä lomaviikkoa lukuunottamatta mun päivät ovat sisältäneet pääasiassa syksyn psykan ylppäreihin lukemista, lenkkeilyä, taas vähän lukemista, ja illalla vapaa-aikaa, jos sitä on jäänyt.
Onhan se saletti, että vuodesta tulee lukemisten kannalta todella tiukka, mutta nyt kun vihdoin (näiden 18 vuoden jälkeen) oon oppinut aikatauluttamaan ja ajattelemaan perjaatteella "ensin työ, sitten huvi", lukeminen on onnistunutkin odotettua paremmin. Lukusuunnitelmaa edellä mennään mutta parempi edellä kuin jäljessä!

  IMG_4841 1_Fotor
IMG_4843_Fotor

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti