maanantai 6. lokakuuta 2014

Week 40

Pientä katsausta mun viime viikkoon! Kun en ole jaksanut raahata kameraa mukana, niin vähintään puhelin on tullut otettua mukaan. Tässä vähän kuvamateriaalia, jota mun puhelimeen on viime viikon kuluessa kertynyt!

Iho34

Ahh mitkä ihanuudet löysin!! Ja vielä lähempää kuin arvaattekaan! Mummin kenkäkaapista nimittäin! Sääli että olivat vähän pienet // Aamupalaa, nam! Yleensä syödään aamuisin vesimeloonia, smoothieta, puuroa ja juodaan kahvia. Se on sellainen meidän perus aamiainen // Vähän selfietä kaikkien lukuisten ruokakuvien väliin, joita mun puhelin on aivan liian täynnä... // Saatiin koulussa kuvaamataidon tunnilla tehtäväksi etsiä joku kaunis maisema koulun lähiympäristöstä ja piirtää se. Mä piirsin kuvassa olevan näkymän.


Iho35

Ensimmäinen päivä altaalla aurinkoa ottaen. Ekat päivät oli niin kiireisä ettei pahemmin ehtinyt rentotua altaalla auringon paahtaessa. Mulla on täällä juuri meneillään syysloma, joten aikaa on loikoiluunkin // Oli mun vuoro laittaa kotona ruokaa ja loihdinkin sitten hieman kasviksia kanan kanssa. Oli ihanaa saada hurjasti kehuja mummilta. Olin selvästikin onnistunut ruoanlaitossa! // Ensimmäisen iltani täällä vietin suomalaisessa ravintola Kukossa maailman parasta porkkanakeittoa syöden! // Kaunis maisema illalta auringonlaskun aikaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti