sunnuntai 28. syyskuuta 2014

If you start to miss me, remember, I didn't walk away, you let me go

Ihan jäätävä stressi kaikesta, argh! Oon erittäin huono lievittämään stressiä. Ainoa toimiva stressin lievittäjä on lenkkeily, joka tälläisinä erittäin kiireellisinä aikoina saattaa olla välillä hankala toteuttaa ajanpuutteen vuoksi. Tälle päivälle oon sentään tehnyt vähän aikataulua lukemisen, huoneen siivoamisen yms suhteen, jotta illalla pääsisin juoksemaan.
Silloin kun oon stressaantunut, oon muutenkin kamalan ärtynyt ja huonotuulinen...

Mulla on luvassa ensiviikosta alkaen tänne blogiin suurta muutosta, joka on yksi suuri stressitekijä tällä hetkellä. Siitä pääsette kuulemaan vasta sitten ensiviikolla. Yritän nyt saada kouluhommia tehdyksi että saisin vähän kevennettyä lastia hartioilta...

IMG_8936_Fotor Iho31 IMG_9090_Fotor IMG_9024_Fotor Iho32

4 kommenttia:

  1. Kuinka pitkiä lenkkejä yleensä juokset? Ja eikö sulla haittaa lenkkeilyssä mikään kipu tms. kun joskus lopetit sen voimistelun? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riippuu aika paljon fiiliksestä, mutta normaalisti juoksen n.12 km. Juostu matka tosin vaihtelee 10 kilometristä 18 kilometriin! :) Ja välillä kun on tullut juostua yli sen, mitä oma keho fyysisesti sallii, huomaa kyllä, että selkää alkaa kolottaa ja polvia särkeä. Silloin muutaman päivän tauko on kyllä kohdallaan :D

      Poista
  2. Mistä noin ihana asu on? Neule ainakin houkuttelee näin syksyllä? :)

    VastaaPoista
  3. oiettä, aivan ihana kassi <3 ! mistä se on? :)

    VastaaPoista