maanantai 5. elokuuta 2013

Ripset!

mipoi IMG_4660_Fotor_20130805kj
IMG_4684_Fotor_20130805


Jo jonkin aikaa olin miettinyt hankkivani ripsenpidennykset. Perustelut siihen miksi ne halusin, oli aika käytännönläheisiä;


-Lukion alkaessa ja koulumatkan pidentyessä säästän aikaa kun ei tarvitse meikata niin paljoa. Pelkkä kevyt ihomeikki ja kulmat riittää. Koeviikoilla ihon ollessa mahdollisesti hyvässä kunnossa mun ei tarvitse meikata ollenkaan.

-Ripsenpidennykset on sirot ja nätit kunhan pitää ne kohtuullisen pituisina ja siisteinä. Täten vältän paakkuiset ripsivärin peittämät ripset, tai ripsivärin leviämisen ylä- tai alaluomeen.


Oon kuullut muutenkin ripsenpidennyksistä paljon hyvää, etenkin niiden kätevyydestä. Vaikka niitä pitääkin huoltaa ja vaikka ne kuluttaakin oman ripsen pigmenttiä, niin kokeilempahan nyt! Toivotaan että pidän näitä hyvinä!
Mä oon tälläsen ripsenpidennystouhun suhteen ihan alottelija vielä, mutta enköhän mä pikkuhiljaa ala oppia näistä jotain.

Mun yksi tutun tuttu laitto nää mulle ja hinta ei todellakaan ollut liian korkea!

6 kommenttia:

  1. Ihanat! ei oo mitenkää ylipitkät, oon nähny sellasii monella. Sopii sulle tosi hyvin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munki mielestä noi on hyvän pituset! Kiitos :)

      Poista
  2. Ihanat! sulla on tosi kauniit silmät (:

    VastaaPoista
  3. Noi on ihanat! (: Ja sun iho näyttää just hyvältä! (:

    VastaaPoista
  4. Minkä pitusia ripsiä sulle laitettiin? Näyttää tosi kivalta (:

    VastaaPoista
  5. joo olin kysymässä samaa että minkä pituset noi on?:)

    VastaaPoista