torstai 18. heinäkuuta 2013

Mökkeilyä !

ööööööö äääää aaaa z xxx ää öö asssss åååååå zzzzzzz ööööö zz xxxxx åå åååå IMG_4307_Fotor_20130717


Oli ihanaa saada hieman lomaa kesälomasta. Pari viikkoa sitten vietettiin rentouttavat muutama päivää mökillä Turun saaristossa, Kustavissa. Viimevuosina mökillä oleminen on tuntunut usein tosi turhauttavalta kun on joutunut eroon kaikesta kaupunkilaiselämästä, mutta nyt ensimmäistä kertaa se tuntui hyvältä.
Öiset veneajelut, kalastus, saariretket ja saunominen aidossa puusaunassa tekevät ihmeitä!
Ja voiko ruokakaan enää parantua itse pyydystetystä kalasta tai itse saalistetusta peurasta oman maan perunoihin?!

Yhtenä iltana päätin lähteä isäpuoleni mukaan kun tämä otti veneen alleen ja suuntasi virvelöimään. Mä en edes koskenut virveliin, sen puuhan suhteen olen luovuttanut. Mun virvelöinnistä ei yksinkertaisesti tule mitään! Aina parin heiton jälkeen ollaan siinä samassa tilanteessa että mä seison laiturilla ja koukku on juuttunut kiinni vastarannan kaisloihin... Haavi ja kolmipiikit soveltuvat mulle paremmin! :D




7 kommenttia:

  1. kuka otti nakukuvan? oot aik rohkee ku laitat tollasen kuvan (:

    VastaaPoista
  2. Aika paha toi "nakukuva" :D ei vaan se on todella hyvä ja kaunis kuva Roosa. Niiku nää muutkin :) Aurinko on näemmä auttanut sunkin ihoon! Jes :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! On auttanu aika paljon, mutta on sillä ollu huonojaki vaikutuksia :/

      Poista
  3. haluisiks kertoo sun ihon tän hetkisestä tilanteesta? syötkö viel roaa? :-)

    VastaaPoista