maanantai 8. huhtikuuta 2013

That one sunny day, may change everything.

kisat 108 kisat 170 kisat 174 kisat 177 kisat 188


Mun odotukset kevään tulon suhteen laantui eilisen sään seurauksena. Alan kohta epäillä uutta jääkautta, kun tota lunta vaan tulee ja tulee! Vappuun on enään kolme ja puoli viikkoa, eli tolla lumimäärällä tulee kiire jos se siihen mennessä aikoo sulaa pois!

Tänään lähdin koulusta jo pari tuntia ajoissa, joten sain kerrankin tungettua mun koulukirjat ja muut kamat tohon kangaskassiin. Mun vanhemmat lukijat varmaan tietävätkin, että olen itse ommellut, suunnitellut tohon kassiin ton kuvion, ja painanut sen siihen, mutta uudemmat lukijat saattoivat kuulla siitä nyt ensimmäistä kertaa. Ajattelin että voisin kesäksi painaa pari uutta kangaskassia, mutta varustettuna eri kuviolla. Onko kenelläkään mitään hyviä ideoita?

Teen luultavasti postausta mun meikkaamisesta teille tällä viikolla kunhan ehdin. Mitään en silti vielä lupaa! Hyviä lumisia päiviä kaikille!

6 kommenttia:

  1. Mistä toi alempi paita on ostettu?:)

    VastaaPoista
  2. Tää sun blogi vaikuttaa tosi ihanalta ja tykkään sun tyylistä tosi paljon!! :)
    Mua vaan vähän ärsyttää se, että valitat sun ihosta aika paljon, vaikka sulla on ollut noita ongelmia vasta pari vuotta. Ymmärrän itekkin kokemuksesta, että akne ei todellakaan oo kiva juttu ja laskee tosi paljon itsetuntoa ja yms., mutta sulla on ollut noita ongelmia tosiaan vasta se pari vuotta, ja mulla ja varmasti monilla muilla vielä kauemmin. Siinä mielessä sun ei mun mielestä tarttis valittaa niin paljoa! Tavallaan kyllä ymmärrän..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No etpä näytä mun todellista tilannetta tietävän, koska tuskin tiedät miltä näytän ilman meikkiä ja kuinka monta kuuria oon tähän syönyt ilman positiivista vaikutusta. Mun tilanne tän ihon kanssa on aika turhauttava. Teen ensiviikolla videon mun meikkaamisesta jonka tuutte syksyllä näkemään. Siinä esiinnyn siis ihan ilman meikkiä. Se että JOKA AAMU sun naama märkii ja se että joudut heräämään tunnin aikaisemmin kuin normaalisti, että se naama lopettais sen nesteen pukkaamisen. Ei sitä kukaan jaksais yli 500 päivää... Ja väität siis että puhun koko ajan tästä ihosta, right? Avauduin siitä ekan kerran kunnolla tänne blogiin alle kuukausi sitten, joten en ymmärrä mitä tarkoitat että hoen siitä koko ajan. Kurjaa että sua se ärsyttää mutta ja yli 2 v vuotta ongelmia jotka vaan pahenee päivä päivältä, ei tosiaan oo mikään suurin mun elämän iloista... Mutta kiitos kehuista! :)

      Poista
    2. Anteeks muuten toi mun kommentti oli osittain vähän ajattelematon! Oon tosi pahoillani siitä! :) mun pitäis oppia muotoilee asiat eri tavalla..

      Poista
  3. Oot tosi kaunis! ♥
    srlifestyleblog.blogspot.com

    VastaaPoista